Mi-Light Single ledstrip controller

Dutch support forum, post can be done in Dutch
Je mag hier in het Nederlands posten!

Moderators: rtenklooster, Voyager, BertB, Stuntteam

Post Reply
Message
Author
Teunissm
New user
Posts: 7
Joined: 11 Nov 2016, 10:33

Mi-Light Single ledstrip controller

#1 Post by Teunissm » 14 Dec 2016, 20:56

Wordt de FUT036 (http://stair-lighting.com/mono-amplifie ... -1398.html) ook ondersteund door de laatste RF-link versie (r45) en zo ja middels welk protocol volgens de faq moet ik deze unit kunnen pairen?

Marcel

Is er niemand die deze vraag kan beantwoorden? Ik ben inmiddels al dagen bezig om te proberen deze units te pairen maar tot op heden geen succes. Ik heb andere led controllers wel kunnen pairen.

Marcel

Teunissm
New user
Posts: 7
Joined: 11 Nov 2016, 10:33

Re: Mi-Light Single ledstrip controller

#2 Post by Teunissm » 22 Dec 2016, 13:23

Inmiddels een milight afstandsbediening aangeschaft voor het schakelen van wit en warm wit lampen. Met deze afstandsbediening lukt het goed om de Ledstrip controllers te programmeren. De commando's van de afstandsbediening zie ik ook perfect in de rflink software binnen komen. Exact volgens protocol 1. Alleen wanneer ik het desbetreffende commando met de rflink verstuur reageert de controller totaal niet? Wat kan hier het probleem van zijn?

Flipke_flipsen
New user
Posts: 2
Joined: 25 Dec 2016, 14:40

Re: Mi-Light Single ledstrip controller

#3 Post by Flipke_flipsen » 25 Dec 2016, 14:50

Ik heb hetzelfde probleem. Ook een eenkleurige controller. Zie de commando's netjes voorbij komen, maar als ik deze commando's verstuur gebeurt er niks.

Flipke_flipsen
New user
Posts: 2
Joined: 25 Dec 2016, 14:40

Re: Mi-Light Single ledstrip controller

#4 Post by Flipke_flipsen » 30 Dec 2016, 11:15

Kan niemand deze vraag beantwoorden?
De signalen van de remote komen netjes binnen, maar het lukt niet om de ledstrip met RFLink te schakelen.
Ik wil de ledstrip icm milight controller gaan gebruiken als wake up light voor mijn dochtertje.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests